tirsdag 16. februar 2010

Litt interiør nytt:D

Nå har jeg sprayet to svarte rammer i gamel hvit, de blei såå fine.. Så har jeg satt inn to bilder av meg og espen i svart hvitt.. Blei kjempe fint=) Morro å pynte litt opp i stua=)

CIMG0517

CIMG0518

Bildene er tatt i bryllup i sommer..

Ellers har jeg lenge vært på jakt etter en hylle til badet, ville ha en som var smal og høy, samtidig som det var litt plass på den. Før har jeg bare hatt en liten komode, med liten plass til hånkler og stash. Å i dag var jeg en tur på skeidar, og der fant jeg akkurat en slik jeg har leita etter=)

CIMG0522

Denne hadde jeg på badet, men nå har jeg flytta den ned i stua, hvor den passa mye bedre.. Særlig nå som "konseptet" er hvit;) hihih

CIMG0519 Så fikk jeg denne kjekke hylla på badet, helt super=) God plass til de nye hånklene mine.. Som nå er uten hårfarge og spray tan;) hihi..

CIMG0520 Så kjøpte jeg disse to kurvene til å ha litt jente stas i:)

Det var dagens interiø nytt:)

Klem

1 kommentar:

Auuud sa...

Den hylla er så topp! Kjøpte den når jeg bodde i Bergen, å den står på badet her nå. Super å ha ting i, vi har benken som hører til også. Praktisk å sitte på og fin å legge ting på.. Bildene ble kjempefine, her ble alle rammene hvite i fjor - har ikke angra..