mandag 1. mars 2010

Mini Walk-In-Closet:)

Vi er så heldige å ha et deilig mini walk in closet:) Men siden ingen av oss er verdens mest ryddige personer, har det mer blitt et rote kott… enn et skap. Så i dag bestemte jeg meg for å rydde, kaste gamle klær og få kjøpt noen flere kles hengere:) Å det blei såå bra når det blei ferdig:) Her er resultatet;)

CIMG0539

CIMG0540 Deilig å endelig få litt orden i skapet, jeg har til å med tellekanter;) Men det spørs hvor lenge det varer;) hehe.. Er så deilig å få kasta og rydda bort litt klær, samler seg fort opp med klær man ikke bruker.

Ellers blei den eneste “vinterferie” vår en langehelg i Arendal, var super koselig å se familien til Espen igjen.. Der blei det god mat,shopping og masse kos.. En veldig deilig helg=)

CIMG0536

2 kommentarer:

Ingvill Humlebrekke sa...

skal sei! jeg har på tapetet å få ryddet skapet mitt jeg også, men noe walk in closet blir det nok neppe!!! Ha fortsatt gode dager kjære du, gleder meg til å se dere igjen snart!!! klem klem

Moderen sa...

Det må jeg si; her var det blitt orden i rotet !
Koselig å høre at det blei ei kjekk helg i Arendal !
Gleder oss til å se dere her om ikke så altfor lenge også !
Cinderella er forresten like lite glad i snøen, så nå ser hun helst ut på den fra kjøkkenvinduet.
Ha ei god uke !
Klem, mamma