torsdag 4. februar 2010

En herlig vinterdag…

Endelig en fri helg, den første på 7 uker.. Så gjett om det var godt:) Jeg og Espen bestemte oss for å finne på noe litt annet, så vi pakket sekken med ved, pølser og kakao. Vi kledde oss godt å reiste ut i skogen. Først gikk vi en lang tur i en snødekt skog, før vi fant oss en fin plass hvor vi gravde oss ned og lagde bålplass=) Som vi koste oss…

IMG_0122

Espen og Luna midt i skogen, som viste seg fra sitt beste og mest idylliske.

IMG_0123

IMG_0131 De beste pølsene er de man griller ute, de som blir skikkelig brent;)

IMG_0124 Luna koser seg masse ute i skogen, hvertfall når ho får gå i et 10 meter langt tur tau, da springer ho å koser seg masse:)

IMG_0135

Men etter noen timer, blei ho en smule kald, så da var det godt å kunne legge seg inni flis genseren til matmor:) En super dag i skogen:D

6 kommentarer:

Auuud sa...

Ser utrolig deilig ut! :) Jepp, de beste pølsene er de på bål...

Åshild:D sa...

Ja det var kjempe deilig:) Er å anbefalle!!!

Ingvill Humlebrekke sa...

i alle dager!!! Altså, ett eller annet sted på veien deres mot å bli slike friluftsmennesker falt jeg av :) så koselig!!! jeg blir gjerne med en gang:) (ps, har lagt ut hjemme-hos reportasje hos meg nå, ble inspirert :)

Åshild:D sa...

Trur det er flere enn deg som har falt av;) hihi.. Joda, etter at vi fikk Luna, blei hvertfall jeg helt frelst når det gjelder å komme seg litt ut=) Vi Hadde en super duper lørdag med "røde" kinn og masse kos=)Selvfølgelig skal du få være med, vi tar en slik tur når vi møtes igjen=)

Ingvill Humlebrekke sa...

røde kinn???? hehehe, ingenting i forhold til om jeg hadde vært med! jeg blir jo rosa!!! og nå er jeg så hvit at jeg går i ett med veggene påsykehuset. kanskje jeg skulle prøvd litt spray tan? ;)

Åshild:D sa...

Ja det er virkelig å anbefale;) Deilig å ha litt farge selv om det er vinter;) Får kjøpt en på vita til 150, som er kjempe kjekk.. Bruker den nå når lommeboka sier nei til den andre;)