fredag 12. februar 2010

Må si jeg har hatt mange forskjellige hårfarger og fasonger..;) haha

 

Jaja, satt å kikka på litt bilder på pcen min her, så mange forskjellige hårfarger jeg har hatt, det er jo neste litt komisk.. Må si det er rart jeg fortsatt har hår på hode.. Her er noen av variantene;)

DSC00017

Svart med brune striper…2005

Første uka i lillehammer 007

Blondt med påsydd extension…2006

 

Juleforberedelser 025 Lysbrunt…2007

 

20 års fest på Lillehammer=) 083

Lagt i flere striper.. 2007

Bursdagen te katrine 005 Svart hår, med påsydd ektension..2007

IMG_1912 student_image Platina blodt høsten 2008…

IMG_0692

Blond med lyse striper m/ kerantin fester.. sommern 2009

IMG_3471

Mahogni brun med micro rings.. Januar 2010

Jaja.. da fikk vi litt å le av i dag oxo.. Forandring fryder sier ejg bare;);)

7 kommentarer:

Auuud sa...

Du er flink til å variere sveis ja.. Ikke alle som er like kreative som deg nei.. :) Lykke til med 50 mil - gøy å være med å slike ting. God helg! :)

Åshild:D sa...

Ja det er hvertfall sikkert, kanskje ikke alt som har vært like fint.. men men..:) Takk for det, kjempe gøy å være med på sånt:) God helg til dere oxo:)

Ingvill Humlebrekke sa...

hahaha, jepps, vi er flere som har prøvd ut litt diverse ja, om enn på litt forskjellige måter :)

hemmeligblogg sa...

Heei:)
Hva annbefaler du av keratin og påsydd hår?
Jeg mener, hva føles mest naturlig, og hva sliter mest på håret:)
Håper på svar, selv om det her kanskje er et litt gammelt innlegg;p

Åshild:D sa...

Hei=)
Da anbefaler jeg noe nytt som har kommet, det heter micro rings. Det fungerer kjempe bra og sliter nesten ikke på håret i det hele tatt=) Ellers syns jeg keratin fester var det mest behagelige, mens det å sy på blei penest=) Sorry for seint svar!

Anonym sa...

hvorfor ikke:)

Anonym sa...

Hei! Hvilken hårfarge (merke) er den mahogni brune? Var kjempefin! :)) Hege