torsdag 21. januar 2010

Ny extension:)

Ja nå har jeg satt på ny extension, og denne gangen blei det kjempe bra:) Det jeg har nå heter “micro rings” Det er små ringer som klemmes fast i håret, slik at du slipper å bruke varme eller lim i håret. Da det er limet og varmen som skader håret så grusomt.

malin1Jeg har prøvd mye forskjellig extension: teip, keratin, sy på hår, klyper og nå micro rings. Håret mitt er mye lettere nå enn det noen gang har vært med extension, og slitasjen skal være mye mindre:) Ingenting er bedre enn det. Jeg har kjøpt håret på nettet, og ei venninne av meg har satt det på og klippe til mitt eget hår…!

Her er noen bilder av hvordan det blei:

CIMG0430

CIMG0467 Litt dårlig kvalitet, men sånn blei hvertfall lengden:)

Jeg er skikkelig fan av å prøve nye ting, alt av hår, sminke og spray tan er alltid morro å prøve:) Blir veldig mobba av familien min pga det.. Men men, sånn er livet;);) Til noe annet.....

Slik blei stua etter en dags fritid:)

CIMG0473

CIMG0477

Blei ganske fint syns jeg, skal ha de store hvite lysestakene mine på bordet så får vi se hvordan det blir;)

God kveld:D

3 kommentarer:

Ingvill Humlebrekke sa...

"Blir mye mobba av familien min for det..." uff da, stakkars deg! For å si det sånn, mine venner ler høøøøyt når de ser bildet av oss to på skitur i jula, og det er ikke fordi du er brun, men fordi jeg er rosa!!! :)

Åshild:D sa...

Hehe.. Da har du godt venner;) hihi.. Sa det til Espen når jeg sveisa på håret, at "man lever bare en gang";)

Auuud sa...

Syns d va søte turbilde av dåkkå i.. Håpe dåkkå he hatt ei fin helg! klem