tirsdag 4. august 2009

Luna:D

Tenkte siden jeg nå er så godt igang med å blogge at jeg skulle skrive litt om hjerteknuseren min=) Nemlig hunden min Luna=)

Luna er en Tibetansk spaniel eller Tibbe som de også er kalt. Hun er født på Åmli 10.03.09. Jeg fikk Luna i bursdagspresang av min kjære, har alltid hatt veldig lyst på hund, å når tiden var inne for å kvitte meg med hesten Legolas, fant Espen ut at Luna ville være en perfekt erstatter=) Ja, Espen er veldig snill!! Rasen Tibetansk spaniel hører til gruppen liten hund, det er en rolig og familie vennlig hund. Luna er en hund som godt kan gå tur i flere timer, men hun er ikke avhengig av tur, noe som passer godt inn i vår ellers så travle hverdag. Mange har sagt til meg at hund var det siste jeg måtte skaffe meg, fordi da blei man helt bundet å ville ikke kunne gjøre noe av det man pleier. Men etter snart tre mnd med Luna i hus har vi sett, “At det blir hva man gjør det til selv”. Luna ligger i buret hele natten og når vi er på jobb. Å ja, hun trives godt i det store buret under trappa;) hehe.. Så jeg koser meg hele tiden med den lille snuppa! Men ikke misforstå, det er et ansvar å ha hund, og det krever endel..Åja vi har måtte kaste alle teppene ut ifra huset, og data ledningene må ligge i sofaen og ikke på gulvet;) Men ellers så går det veldig greit=) Luna er nå snart 5 mnd og har blitt en kjempe godt treningspartner og selskapshund når far er på forretningsreiser;)
  69_-8986051            IMG_9951
   Luna 3 uker.                                     Luna 8 uker.

IMG_9942 IMG_9956

IMG_0433   IMG_0863       IMG_0457

2 kommentarer:

I & du... sa...

Nååh! Dåkkå he jammen d fått en fin hund, Åshild!

Åshild:D sa...

Takk for det=)