tirsdag 4. august 2009

Fått et nytt program til Bloggen:)

Nå har jeg endelig fått et enklere og BEDRE program til bloggen, det var på tide syns jeg=) Så nå utover skal jeg prøve å bli litt flinkere, fordi jeg syns egentlig det er morro å blogge, og følge med på andres blogger, så da får vi se=)

Men nå litt ifra sommeren, fordi nå er den faktisk over, noe jeg syns er ille. Sommeren har egentlig bare bestått av øl, usunn mat, altfor masse jobbing, altfor LITE shopping, fisking med ny stang, besøk og sist men kansje størrst Bryllup=)

Vi ladet en uke opp til sommerens størrste begivenhet, POSTGIROBYGGET=) Vi fikk besøk av alle våre gode venner på lillehammer på tirsdagen, hele den uka bestod av bare kos=) Det var egentlig den eneste uken jeg hadde ferie, så da var det kjempe deilig å bare kose oss. Vi fiska fisk og grabber, bada, drakk øl, kjørte båt og grilla=) Så kom lørdagen, og en regnfull postgiro konsert, det regna bøtter midlt sagt. Men det var den beste konserten jeg noen gang har vært på!

4. juli reiste hele gjengen til Molde for å feire den store dagen til Eirk og Aud johanne. Dagen blei feiret på romsdalsmuseet, med masse godmat, gode venner og familie, det blei en kjempe fin og minnerik dag.. Var veldig morro å få være en del av dagen deres=)

Ellers kan jeg ikke skryte på meg de store ferie utfuktene. Vi fikk besøk av Audun og Stine siste helga i juli, var kjempe koselig å ha besøk av dere begge=)

Tenkte tilslutt at jeg kunne legge inn litt bilder=)

DSC_0189DSC_0325

DSC_0329  

IMG_0910 IMG_1043

IMG_1079 IMG_1103

IMG_1098

3 kommentarer:

I & du... sa...

Koslig innlegg!! :D Ser du he fått til etikettan au - nice! Klem

Åshild:D sa...

Ja syns bloggen begynner å bli fin nå, men er ikke helt fornøyd ennå..=) hehe..

Auuud sa...

Kjekt å dille me bloggen av og til :) He plane om å bli litt flinkere me blogginga no når sommern e over...he vore rimeli dødt i ferien ma me :P