onsdag 26. august 2009

Dårlig samvittighet etter sommeren?

Er veldig mange som slitewr med dårlig samvittighet etter en kansje usunn sommer. Jeg tenker sånn, at er det en tid på året man virkelig skal kose seg er det på sommeren. Blir så irritert når jeg hører folk som ikke spiser ditt og ikke spiser datt, er det ikke viktig å kose seg? Jeg syns det er viktig å belønne seg selv litt for alt det man kansje har gjort av trening og kosthold resten av året. Med det så mener jeg ikke å “ta helt av” men å kunne ta en øl på hverandaen, og kunne spise en hamburger på en grillfest=) Dette er noe jeg hvertfall syns er viktig! Tror nøkkelen for å endre livsstil handler mye om å leve så normalt som mulig, men sundt. Å i det å leve normalt ligger oxo litt kos engang i blandt:)Men siden nå sommeren raskt nærmer seg slutten, så er det vel på tide å komme inn i gode rutiner igjen. I dag hadde jeg min første skikkelig treningsøkt på treningsstudio, huff det var tung og veldig slitsomt. Men følte meg såå bra når jeg var ferdig, og den følelsen digger jeg=) Er så godt å føle at man har brukt kroppen skikkelig, blei litt overrasket over meg selv, var ikke i såå dårlig form. Tror mye av det har med at jeg har gått, og går masse turer i skogen med Luna=) Er viktig å komme seg ut i skogen, ikke bare gå på treningsstudio, kroppen og tankene har godt av frisk luft! Nå sitter jeg på sofaen med god samvittighet, og er faktisk klar for å trene igjen i morgen:D

Har fått noen kjempe gode venner på jobb, og vi har nå begynt å gå tur i skogen, er kjempe koselig å komme seg ut sammen med gode venner. Ser frem til mange fine turer sammen utover høsten:) Tenkte jeg skulle legge ut bilder av dagens middag, et lite middagstips faktisk=) God middag!

IMG_1467  IMG_1468

Wok med kyllling: Et glass Uncle beans sweet and sour, med ananas. Litt ekstra ananas for de som liker det. En stor bolle frosne grønnsaker (ferske for de som har råd til det) og tre kylling filleer;) Er virkelig å anbefalle!

Ingen kommentarer: