fredag 27. mars 2009

Et godt og sundt middagstips;)


Tenkte jeg skulle blogge litt om hva jeg skal ha til middag i dag, jeg er en sånn type som måå ha middag hver dag.. Hvis ikke vil jeg ikke fungere! Men nå gjør jeg som sikkert mange andre, prøver å bli kvitt noen kilo før bikini sesongen.. Å da har probleme mitt vært at jeg må ha mat, kan ikke leve på suppe og slikt tull.. Så nå har jeg blitt veldig vant til å spise masse kyllig,fisk og ikke minst grønnsaker.. Å det er jo kjempe godt og sundt!! Så i dag blir det:

Kylling - Åshild spesial=) Det består av 50 - 100 gram potetbåter, 200gram kylling, masse krydder og MASSE brokoli..(bruker litt smør i bund) Legger dette i en form å steker det på 250 grader i ovnen i ca 30 minutter! Her er det jo kun potetbåtene som ikke er så sunne, så derfor tar jeg veldig lite av det, men da heller mer av det andre;) Man trenger ikke gjøre ting så innviklet for å bli litt sunnere, heller kutte litt ned på det som ikke er så bra, å da heller spise mer av annet.. Grønnsaker foreksempel;) Men man må allikevel huske å kose seg da;) God appetitt!

4 kommentarer:

Auuud sa...

mmm.. såg godt ut! Me hadde laksepakke i går med kreolsk krydder, d va godt! I dag ska me ha fredagspannekake, broren din som he innført d :) Klem

Åshild:D sa...

Ja det var kjempe godt=) Å pannekaker, det er det lenge siden jeg har spist.. Det hadde vi alltid på fredag når vi bodde hjemme=) hehe.. Klem

Ida Myrehaug sa...

Flik du har blitt snuppa, dette liker jeg å se vettu:) stå på, man blir hva som spiser;)

Ida Myrehaug sa...

Flink du har blitt snuppa, dette liker jeg å se vettu:) stå på, man blir hva man spiser;)