søndag 22. mars 2009

Bursdagsfeiring og ridetur=)









Nå er det søndag og det har vært en kjempe koselig helg, Jeg har vært på notodde igjen denne helga.. Blitt mye frem og tilbake dit om dagen, så veldig greit det kun er en time! Jeg ble invitert til stort bursdagsselskap for tre venninner på fredagen, så da måtte jeg nesten ta meg en tur=) Var veldig koselig å se folk fra notodde igjen, spesielt stine og aina.. Alltid kos å være med dem=) På fredag var jeg og stine på en laaang ridetur i det deilige påskeværet! Ingenting er bedre en å tilbringe noen timer på hesteryggen i stekende sol!! På lørdagskvelden dro vi ut å spiste på en kina resturant, var kjempe koselig!!

Å nå har jeg akkurat kommet inn døra i porsgrunn, BORTE BRA MEN HJEMME BEST;) 

Legger til noen bilder fra helgens spilopper;)

1 kommentar:

Auuud sa...

Ser ut som ei koslig helg, Åshild! :)