mandag 5. januar 2009

Såååå slite!


Ja i dag er jeg faktisk så sliten som jeg aldri trodde det hadde gått ann å bli!! Skulle ha min første time med personlig trener i dag, gleda meg veldig til å komme igang. Gikk bort til treningssenteret for å få litt oppvarming.. Men jeg hadde vist ikke trengt det, fordi jeg skulla ha 20 min oppvarming på tredemølla før vi begynte. Etter oppvarmingen fikk jeg beskjed om at dette kom til å bli den hardeste trenings timen jeg noen gang hadde hatt, å gjett om det blei det.. Etter en halv time uten pause, lå jeg på gulvet å holdt på å spy!! Huff så flaut.. Han presset meg så sinnsykt, han skulle se hvor mye jeg klarte å gi! Var helt gåend når jeg skulle gå hjem igjen, angret på at jeg hadde gått i første omgang.. Resten av dagen brukte vi på alt av kjøpesenter i porsgrunn og skien! Så nå ligger jeg på sofaen, helt utslitt!!!! Men det er deilig oxo da, virkelig føle at man har brukt kroppen skikkelig!

I morgen er det skolen igjen:( huff, kan ikke si jeg har veldig lyst til det.. men men.. 

Ingen kommentarer: