lørdag 3. januar 2009

Julefeiring og Nyttår 2009






Da var det på tide å blogge litt igjen, tenk i dag er det 3 januar 2009!!! Tiden går sååå fort, nå er liksom julen over igjen for denne gang, sukk!! Har hatt en julefeiring med MYE jobbing og litt festin. Var koselig å være tilbake i hjemmesykepleien igjen, koselig å se alle igjen.. så det har gått overraskende bra, å greit å tjene litt penger oxo=) Ellers har vi vært to ganger i kongsberg å stått på ski, morro å prøve de nye skia=) Aud johanne kom hit 30 desember, var såå koselig å se ho igjen! På nyttårsaften var vi en jentegjeng hos elise og spiste, så endte jeg opp på festen til gutta.. koselig å se dem igjen oxo=)

Nå er det siste dag igjen hjemme på Notodden, må si jeg gleder meg veldig til å komme hjem til Porsgrunn igjen. Får liksom litt nok av å være hjemme, hvertfall når det er gnissninger med gamle venninner, men men.. sånn er vel livet! I kveld skal jeg bare slappe av, så blir det en liten tur bort til Monica, stakkars har vært sjuk hele jula, så blir et lite sykebesøk.

Ellers håper jeg alle har hatt en god jul og en bra nyttårsfeiring! Føler jeg har en spennende vår forand meg, skal begynne å trene på nytt treningsstudio, bachler oppgaven, eksamen, jobb søking, osv... 

Nyttårsklem fra Ååååshild=)

2 kommentarer:

Auuud sa...

Takk for gode daga, Åshild! Kjekt å sjå dåkkå att, berre synd at tida gjekk so fort. Men i å Eirik he plane om å besøke dåkkå i vinterferien =) Klem PS! har kopiert bilda dine ;)

Åshild:D sa...

Takk iligemåde.. Ja det gikk altfor fort!!! Ja det hadde vært kjempe koselig da, så det må dere prøve på=) Heheh.. den er grei=) hehe