onsdag 14. januar 2009

Delig vår vær ute=)



For en deilig dag, har begynt å trene nesten hver dag nå.. er så deilig å endelig komme i litt bedre form.. Men i går fikk jeg beskjed om at jeg må roe treningen litt ned, så jeg ikke sliter kroppen helt ut, la kroppen vile litt! Men i dag fant jeg ut at jeg ville gå en tur, er jo såå fint vår vær ute=) Så i dag har jeg godt en laang tur i det deilige været.. Gleder meg såå til våren kommer nå, man blir så i godt humør av den vår luften og sola titter frem;) Ellers har jeg tatt fri fra skolen i dag, orket rett å slett ikke på skolen, var så trøtt og slite, oxo hadde vi kun to timer så da droppa jeg det.. Det er det beste med å være student;)!! hehe..Mens espen måtte opp tidlig å på jobb;) hehe.. 

1 kommentar:

Auuud sa...

Så deili me sol! :) gleda me til kombinasjoen snø, ski og sol i ;) klem