torsdag 20. november 2008

Spray tan=)


Heiiii:)

Må bare blogge litt om noe jeg er blitt "Litt" avhenging av, nemelig spray tan;) Min yndling er Tan Can.. Kjempe god tan som gir en fin og solbrun farge som holder leeenge! Men for at fargen skal holde seg er det viktig å...

- Dusje først, å "peele" og skrubbe huden godt.

- Tørk deg godt. 

- spray beina først, så armene og tilslutt magen, brystet og ansiktet.

- Stå ALLTID inne i dusjen når du sprayer det, å husk å vask dusjen godt etterpå.

Her var bare noen små tips som kommer fra egen erfaring..=) hehe.. Har prøvd maange forskjellig, men denne er best!!! Ikke så dyr heller, kun 200 kr=) 

Må også fortelle litt om hvor heldig jeg er som har verdens beste kjæreste... Når jeg skulle på jobb i dag tidlig, var det kaldt ute og alle vinduene på bilene var helt til rimet, men til min store overraskelse var bilen min helt tom for is.. å når jeg skulle sette meg inn var den kjempe god å varm!! Gjett hvem som hadde vært ute å satt varmern i bilen, jooo det var min kjære! Tusen takk for at du er den du er, elsker deg<3

2 kommentarer:

Auuud sa...

Koslig gjort da! :) Kor har du begynt å jobbe forresten? Her går d i eksamenslesing i dag.. Ha ei fin helg, Åshild. Klem

Åshild:D sa...

Når jeg skriver jobb, så mener jeg praksis=) hehe.. Syns det går litt om hverandre;) hehe.. Er i praksis på en spesialt gruppe på en barneskole, der har vi barn med forskjellige fysiske og psykiske funksjonshemmninger, og barn som er seint utviklet=) Kjempe spennende.. Ha en god helg dere oxo, kos dere=) Klem