lørdag 15. november 2008


Huff så fort tiden går, i dag er det kun to uker igjen til første desember. Tenk at jeg snart har bare noen mnd igjen på skolen, så skal jeg liksom være ferdig å ut i jobb!!..hmmm.. litt rart å tenke på.

De siste helgene har gått til å hjelpe mamma og pappa å flytte inn i nytt hus på eikerskar, blei så sinnsykt fint:) Ellers blei det en tur ut både torsdag og lørdag forrgje uke. Elise har kommet hjem fra Bali,så måtte feire det med noen øl på lørdagen og en tur på byen, hadde en kjempe koselig kved:) (La inn to bilder fra kvelden).

Denne helga har gått til husarbeid og hundepass:) Deilig det oxo en gang i blandt! Ellers er jeg fortsatt i praksis, trives kjempe godt.. føler liksom at jeg passer litt bedre inn nå som jeg har blitt kjent med de fleste og blitt litt tryggere på meg selv, så det er deilig! Å som jeg sa er det kun få uker igjen til jul, så julehandelen er igang og tanken på hva en skal kjøpe ligger stadig å irriterer i hode.. hehe.. Jul er den beste høytiden jeg veit om, er så koselig å bare være med familien og kose seg med masse god mat!! I år blir det en hyttetur til Gautefall rett før julen, så det blir koselig.. så blir det mest sannsynlig nyttårsfeiring med jentene mine på Notodden, noe jeg ser veldig frem til=) 

Håper ellers at alle kjente har det bra<3>

Klem<3

Ingen kommentarer: