søndag 23. november 2008

Juleforberedelser!






















I dag har jeg begynt på juleforberedelsene, har bestemt meg for å lage en liten julehilsen til nesten alle jeg kjenner.. Har funnet et koselig bilde av alle, så scrapper jeg et kort med bildet på=) syns det var en litt god idee, koselig å få noe hjemmelaget til jul syns jeg=) Så i dag har jeg spist klementin, hørt på jule musikk og scrappet=) Kommet skikkelig i julehumør=) Nå driver min kjærer å lager middag til oss, blir noe så enkelt som bacon pølse i brød.. deilig med noe litt enkelt engang iblandt=) Senere i dag skal jeg jobbe litt med praksis oppgaven min, også skal prøve å lese litt =)

Håper alle kjente har hatt en god helg=)

2 kommentarer:

Auuud sa...

Så fin det blir, Åshild!! :) Koslig bilde fra ei fin helg..

Åshild:D sa...

Ja jeg håper hvertfall det, syns det er så koselig å lage noe hjemmelaget til jul=)