torsdag 21. januar 2010

Forandring fryder:D

 

Etter å ha fått en reklamebrosjyre fra Kid i posten, fant jeg ut at jeg ville gjøre litt forandring hjemme i stua=) De hadde kjempe billige og fine gardiner der, kjøpte nye til stua og alle rommene.. Alltid morro å få litt nytt:)

CIMG0445

Kjøpte noen veldig enkle grå gardiner til soverommene oppe. Blei veldig fint og veldig enkelt=) Med hvite vegger passet det perfekt meg grå gardiner.

CIMG0451

Kjøpte tre nye lengder hvite gardiner til stuevinduene mine, blei såå fint:) Kan brukes hver for seg, eller sammen som på bilde:)

Siden jeg først var igang med å gjøre om litt, var det bare å finne frem sprayboksen og spraye om litt lysestaker og rammer. Er litt dårlig på dette med før og etter bilder, så her blir det bare etter bilder;)

CIMG0446 Her er mine svarte lysestaker, som nå har blitt hvite og fine:)

CIMG0448 Her er en annen stake som oxo har vært svart…

CIMG0458 Nå på plass på hylla:)

Her var et par bilder fra min fridag.. Må ut å kjøpe en boks til i morgen, da noen av pyntetinga trenger et ekstra lag..=)

2 kommentarer:

Ingvill Humlebrekke sa...

Tror du og aud johanne fint kunne startet interiørbyrå!!

Åshild:D sa...

hehe.. Er kjempe morro da:) Så du må bare si ifra når du kjøper deg noe, så skal jeg hjelpe deg med interiøret;)