fredag 12. desember 2008

Mmmm.. deilig frokost=)


Har laget yndlings frokosten min i dag, har begynt på en ny livsstil.. å da har jeg funnet en knall god frokost, som er sunn i tilegg=) Bedre enn det blir det jo ikke! Frokosten består av Musli frukt, Eple biter og et klass melk på toppe=) Er så godt, å kjempe friskt! Trenger ikke bruke noe syltetøy el sukker å det er jo positivt=) 

Nå er det kun en uke igjen av skolen, tenkte jeg skulle prøve å gjøre ferdig praksis oppgaven i dag.. Huff har dårlig samvittighet fordi den har ligget så lenge uten at jeg har fått gjort noe, gikk så bra en periode, men nå går det dååårlig! Tror jeg på en måte har tatt ferie.. Men men

Håper aller får en fin helg med masse julekos=)

2 kommentarer:

Auuud sa...

mmm.. såg godt ut! Har fri fra jobb og lesing i dag, så jeg lager lussekatter jeg. Litt feiring at jeg er ferdig med første eksamen :P Lykke til med oppgaven. klem

Åshild:D sa...

Ja det er kjempe godt, har fått helt dilla på det om dagen=) hehe.. Åh så deilig da,å bli ferdig med eksamen, alltid en god følelse det=) Tusen takk for det, tror virkelig jeg trenger det, har tatt litt ferie nå! Klem