mandag 8. desember 2008

Hjemme en tur=)



Nå har jeg kommet meg hjem en tur, deilig å komme hjem til mamma og pappa litt=) Spise god middag og bare slappe av. Planene var at jeg skulle jobbe med praksisoppgaven min, men det går DÅRLIG! hehe.. Skal prøve å ta meg sammen i dag! I helga har jeg vært mest med snuppene mine egentlig, vært mer ute enn hjemme. Er koselig å være med dem når jeg først er hjemme! Blei en tur ut på lørdagen, var først hos ida og spiste en godt middag og drakk noen øl, så blei det en tur på byen på byene etterpå=) Blei en koselig kveld, men godt å komme i seng etterpå, fordi det var kaldt ute.. På søndagen var jeg hjemme å slappet av nesten hele kvelden, blei det en tur til stine i ni tiden, satt å så film og kosa oss med godis=) Etter jeg, mailen og elise hadde reist fra stine ble vi sittende i byen å skravle til kl tre på natta=) Var så koselig med en skikkelig jenteprat=) Hehe.. 

Nei må nesten prøve  å få gjort noe på oppgaven min nå tror jeg, reiser ikke hjem før på onsdagen, deilig å ha litt god tid hjemme=) (La til to bilder fra helgas festlighet;))

Håper alle får en fin mandag!

Ingen kommentarer: