onsdag 17. desember 2008

Feeerie=)


Da var det faktisk siste kvelden her i porsgrunn i år 2008=) Skal kun ha et fremlegg på skolen i morgen, så er det faktisk juleferie=) Blir så deilig å komme hjem, det er da julestemmningen faktisk kommer=) I helga skal jeg jobbe i hjemmesykepleien, koselig å hjelpe folk rundt juletiden, alle er i så godt humør da, så det gleder jeg meg bare til.. Ellers blir det en helt vanlig julefeiring hos oss i år, med farmor, mormor, eirik, ingvill, meg, espen,mamma, pappa og to katter;) Er alltid like koselig hjemme hos oss i julen, gleder meg nesten mest til lillejuleaften.. Når vi har pynta huset sitter alle i stua, koser oss med godteri og ser på "kvelden før kvelden" det er en kveld jeg setter sååå pris på=) Er jo ingenting som er mer koselig enn det. 

I kveld har jeg og espen prøvd å pakke i bilen, herregud såå fult! det er godt det er kun jeg og pus som skal kjøre hjemmover i morgen, hadde ikke vært plass til en sjel til=) Kan ikke skryte av at jeg er så god til å pakke, kunne aldri reist hjem med tog tror jeg, da måtte jeg hvertfall hatt et helt tog alene;) men sånn blir det når man alltid har en bil å fylle opp, da tar man med seg absolutt alt + litt til;) hehe.. 

Nei nå skal jeg finne senga tror jeg, har jo som sagt foredrag i morgen.. for maaange mennesker, har tverrfaglig samarbeid, meen meen.. godt jeg ikke er så sjenert da;) Håper alle har hatt en fin kveld, å at julestemmningen begynner å komme, er jo kun 7 dager igjen nå;)

Juleklem fra Åshild og Baylis...

1 kommentar:

Auuud sa...

God tur hjem igjen! Nyt ferien :) klem