onsdag 9. desember 2009

Utfordring:)

Slik er bildeutfordringen:
1. Gå inn på mappa “Mine Bilder”
2. Velg den 4. eller 7. mappa
3. Finn frem det 4. eller 7. bilde
4. Sett inn bilde i et innlegg, og skriv litt om det 5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til de du utfordrer og gi beskjed til dem.

Jeg tar utfordringen Aud Johanne;) Mitt bilde er det 7.bilde i mappe nummer 7. Dette er en mappe hvor jeg lagrer bilder som jeg redigerer og “leker” litt med i photoshop:D Syns det er kjempe morro å redigere bilder, morro å legge litt annet lys og farger på bilder:) Dette er et av mine favoritt bilder, et fint bilde med tre gode søsken=) Bilde er tatt i bryllupet til Eirik og Aud johanne i sommer:)

DSC_0325

3 kommentarer:

Auuud sa...

Koslig bilde! :)

Ingvill Humlebrekke sa...

ja, enig, veldig koselig bilde, og fint med sort-hvitt, men jeg synes som sagt vi ser litt veeeel skeptiske ut :)

Åshild:D sa...

Ja er et veldig koselig bilde, det har kommet opp på veggen min oxo=) Ja litt skeptisk ser vi ut, enig i det=) Men det er faktisk det beste av de som er tatt.. Ingen av oss ser i kamera på noen av bildene.. hehe