mandag 30. november 2009

25 dager igjen!!!

Ja tenk det, nå er det kun 25 dager igjen.. Nå sitter jeg her i sofaen, med fyr i peisen, klementin og pepperkaker:) Kan vel ikke bli mer jul enn det:) Jeg og Espen har akkurat kommet hjem fra en deilig ferie i spania, det er virkelig å anbefalle å ta en sydentur sånn i førjulstiden. Vi hadde noen fine dager med biltur, shopping og late dager. Akkurat sånn man lader opp til jul;) Ellers skal dagene fremmover går til juleshopping, jobbing, trening og masse kos.. Espen reiser en tur til Athen i morgen, så da må fruen i huset ordne litt små ting før jul. Er veldig trist at han reiser så mye, men har liksom blitt vant til det, så det går veldig greit.

Julen i år skal feires litt i Porsgrunn og litt på Notodden, men det jeg gleder meg desidert mest til, er å endelig ha en fast plan for nyttårsaften;) Med mye jobbing i jula, er det deilig å ha litt faste planer for de viktigste dagene, slik at jeg slipper å tenke på det oxo. Gleder meg så masse til å komme hjem til mamma og pappa, jula på Notodden topper alt!!:D Så det er årets høydepunkt;)Hehe..

Legger til litt bilder fra Spania:D

IMG_1962

IMG_1976

IMG_1980 IMG_2004 IMG_1997

IMG_2008

IMG_2025 Håper alle får en god førjulstid=)

2 kommentarer:

Auuud sa...

Kjekt å se bilder fra turen. Ser ut som dere har hatt det fint! :)

Auuud sa...

Har en utfordring til deg på bloggen min, Åshild! :) klem