torsdag 29. oktober 2009

Så fort tiden går..

Da jeg skulle sette ut Luna i dag tidlig fikk jeg en skikkelig vinter følelse, det var iskaldt og hverandaen var dekket av rim! Men når jeg tenker over det så er det jo ikke så rart, fordi til søndagen er det jo faktisk 1 november.. Kun fire uke til vi skal begynne med julekalender! Det er helt vanvittig å tenke på..:) Men jeg er et skikkelig julemenneske, så tro meg, jeg gleder meg såååå masse:D Så her planlegges det juleverksted, juletreehenting og julebord=) De to beste mnd jeg veit om er november og desember, alle er så blide og det er så koselig i gater og i butikker. Julen i år blir litt anderledes enn de tidligere år, jeg skal være mye av tiden her i Porsgrunn, reiser ikke hjem før på ettermiddagen på juleaften. Men tror meg, leiligheten skal fylles med tradisjoner=) hehe..

Når man jobber i helsevesenet er ikke julen fri for noen, noen må ta vare på de som ikke kan ta vare på seg selv. Det er nettopp derfor jeg er så glad i jobben min, jeg kan gi de som ikke kan gi seg selv en god jul, å det er viktig for meg:)

IMG_1831 IMG_1824

 

To andre som oxo er blitt veldig viktige for meg er Luna og Bayleis=)