mandag 26. oktober 2009

Karneval og Nytt treningssenter=)

I helgen har jeg og Espen vært hjemme hos mamma og pappa en tur=) Alltid godt å komme en tur hjem=) Grunnen til at vi dro hjem var fordi jeg var invitert på karneval med gammle klassevenner på fredagen=) Blei en kjempe velykket fest med mye morro=) Alltid koselig å se gammle kjente igjen=)

Nå har jeg endelig fått meldt meg inn på et nytt treningssenter i porsgrunn. Et senter med litt mer timer og litt mer oppfølging. Har den siste tiden hatt litt problemer med motivasjon når det kommer til trening. Men nå har jeg meldt meg inn på et treningssenter hvor bestevenninna mi jobber som instruktør, å da hjelper det på motivasjon. Så i dag hadde jeg min første spinning time med Tina=) I følge henne var det en lett time, men kan ikke si meg helt enig!! Men herregud å morro det var, gleder meg allerede til neste time=) Selv om kroppen nå ligger på sofaen sliiiten.. hehe! :D

Det som er så genialt med dette senteret er at de har så mange forskjellige timer, blandt annet street dance:) så det blir morro å prøve ut disse forskjellige timene=)

14545_295953835236_845100236_9259282_5467324_n IMG_1721 IMG_1727 IMG_1722

banner11

Ingen kommentarer: