torsdag 17. september 2009

Ny bil:D

Når har vi bestemt oss for at vi skal kjøpe oss en bil nummer to! Er blitt så avhengig av bil begge to, siden vi begge har lang vei til jobb og mye forskjellige interesser på fritiden, fant vi ut at vi ville kjøpe en bil nummer to. å jeg fikk lov til å velge:D (Selv om det ente med at espen fant den perfekte:)). Det blei tilslutt en Passat, med AUTOMAT, som er blitt et must for oss;) hehe.. Å når vi liksom hadde funnet bilen, fant vi ut at selgeren var bare perfekt!!!!! Han er i 60 åra, og han betalte naf test til bilen, og da fant de ut at det måtte byttes en foring og at bremseskivene måtte byttes. Å dette betalte vår fantastiske selger;) Han mente jo at “ Han hadde lovet oss en bil i topp stand, å det skulle vi få"=) HERLIG! Han ville ha en tryg og ryddig handel!! Han ringte til Espen i kveld, “nå er bilen deres ferdig, skal jeg skaffe prøveskilt til dere, å skal jeg ta fri ifra jobbe så dere får hentet bilen når det passer for dere??” Igjen HERLIG!!! Så i morgen skal vi hente den=) Her er noen smakebiter;)

51_1849941521 51_1013637360

51_-634132004

Er den ikke fiiin så veit ikke jeg=) Men mangler en liten detalje da, fordi Mekonomen har fått en ny serie, nemelig HELLO KITTY;););)

IMG_1540

3 kommentarer:

Auuud sa...

Gratulerer med ny bil! Den va stilig - fått d ordntli konebil du no ;) Alt bra i Porsgrunn? klem

Åshild:D sa...

Takk for det, den er så fiiiin=) Er en eldre mann som har hatt den tidligere, og han har fulgt alt av servicer og tatt veldig godt vare på den=) så jeg er kjempe fornøyd med min nye konebil:D Her er alt bare bra, går mest i jobbing om dagen, så jeg syns dagene flyr! Åssen går det med dere da, har dere flytta inn?

I & du... sa...

Me he flytta inn et par lass, men den den ordntlige overtakinga blir mest sannsynlig på fredag. Så da blir det innflytting og oppussing for fullt :D Glær oss!!