lørdag 24. april 2010

Litt Musikk tips, kansje til en X - russefest;)

Tenkte jeg skulle lage en liten liste over litt typisk “nå” musikk. Er mest fest musikk egentlig, musikk som alltid er morro å ha på lur;)

Akon – nosy neighbor

Jojo – keep forgetting about you

Jojo - let it rain

Jason derulo – locked in love

Inna – Love, Hot, Dejavu, Amazing og Left Right.

Graig David – Insomina

Dire straits – Walk of life;)

Italobrothers – stamp on the ground

Akcent – King of disco

Mm Ma Ma – Crazy loops

Akcent - That’s my name

Manian – Welcome to the club

Manian – Ravers in UK

Sean Kingston – Miss everything

Erik Grønvall – Higher

Jason Aldean – Big green tractor

Kesha – Take it off

Lady gaga – Speechless

Yves Larocke – Rise up

Beyonce – Sweet dreams

Her var da noen favoritter, skriv gjerne inn noen hvis andre har noen bra på lur;)

Da var cden brent og vi er klare for x russefest neste helg, gleder meg kjempe masse.. Blir koselig å se gamle kjente igjen:)

La med noen bilder fra de tidligere år;)

IMG_0091

X russefest 2009

IMG_0689

X russefest 2008

X-russefest=) 010

x russefest 2007

Russe tia=) 035

Russe tia=) 006

 

Russe tia=) 053

IMG_0066

Og til slutt litt bilder fra min egen russetid – Mai 2006;) Skal blir koselig å se de fleste igjen.. Var en kjempe tid, så vi får prøve å skvise det inn på en kveld denne gang;)

Klem Fra Aa

2 kommentarer:

I & du... sa...

Kos deg på russefest.. Bloggen din har forresten sluttet å komme øverst på "oppdatert" listen min etter nye innlegg.. merkelig.

Åshild:D sa...

Det skal jeg:D Blir kjempe morro:) Mm.. så rart det var da:/