mandag 1. desember 2008

Vinter i Porsgrunn=) 1.desember i dag..





Da kom endelig den snøen vi har ventet på, passet jo perfekt at den kom i dag siden det er 1. desember=) Kom bare litt, men det holder i massevis for meg! Hadde fri fra praksisen i dag, så da benyttet jeg sjangsen til å ta en løpetur i skogen, deilig å komme seg litt ut å få brukt kroppen litt igjen, er skjeldent jeg får tid til det desverre.. Men på nyåret blir det påen igjen på treningstudioet:)Gleder meg masse til det nå kjenner jeg, har så mye bedre tid på nyåert så da skal jeg bli flink=) Var skikkelig julestemmning i skogen i dag, jeg var tidlig ute så det var kun dyrespor å se i den nye snøen.. Syns det er så deilig å ta en sånn tur tidlig på morgenen før man gjør noe annet, får liksom klarnet tankene=) I dag skal jeg se mest på tv egentlig, må jo få med meg the julekalender hvertfall;) Så blir det åp jobbe litt med praksisoppgaven, gleder meg til å bli ferdig med den nå!!

Håper alle kjente får en fin 1. desember dag:)

Ingen kommentarer: