lørdag 8. september 2007


Innlegg 08.09.07

Da hadde jeg oxo skaffet meg blogg, skal prøve å være flink til å oppdatere her. Nå har vi vært på lillehammer en mnd, var helt ubeskrivelig godt å komme opp igjen etter en altforlang sommer i samme hus med søsken og foreldre! Men men, er vel sånn det er for alle! En ting har jeg hvertfall funnet ut i sommer, neste år skal jeg ikke bo hjemme hele sommern;) Det har ikke skjedd så mye spennende her siden vi kom opp, har vært ute å festet hver helg (sammen med Veronica og Anne lise, de svikter aldri;)) og vi har fått trent nesten hver dag, så vi er ganske stolte=). Ellers så har vi begynt på legemiddellære og anatomi og fysiologi på skolen, så vi har nok å gjøre av både lesing og pugging, men jeg og veronica har funnet en super måte å jobb på=) hehe.. må si jeg gleder meg til jeg er ferdig med alt dette.. Om to uker reiser jenteklanen her til Sverige, noe vi gleder oss suuuper masse til=) Da blir det harrytur, med shopping på grensa=) hehe.. ellers skjer det ikke så mye spennende, annet enn skole;) Vi sitter nå å venter på snøen da, jeg og espen skal møte pappa i morgen, han har med vinterdekk til bilen vår.. Noe vi nok snart må benytte oss av! dessverre.. menmen, sånn er det når vi velger å bo i vinterbyen=)

Ingen kommentarer: