onsdag 5. mai 2010

Nye hagemøbler.. Endelig!!!!

Nå sitter jeg faktisk ute å nyter en deilig frokost, i nye hagemøbler. Vi hadde egentlig tenkt å drøye med å kjøpe nye møbler, da vi tenker å kjøpe oss hus neste år. Men da vi er to veldig grill elskende mennesker måtte vi bare:) Før så hadde vi kun noen forferdelige hvite plastikk møbler, som vi kjøpte på jysk for sikkert 200kr=) Men vi har hatt dem i 4 år, så de har jo gjort nytta si:) Her er et bilde fra i fjord sommer, med de hvite møblene;)

6168_137705756489_671961489_3720112_5323200_n

Her har vi et bilde av de nye Rotting møblene våre, og ikke minst den nye putekassa,som jeg har satt sammen;) hehe

CIMG0882

CIMG0883

Veit dette kommer til å bli en plass vi kommer til å kose oss masse i sommer, da det ikke blir den store ferien, kan vi hvertfall kose oss hjemme. Uteplassen blir liksom som en sommerstue for oss, da vi sitter masse ute. 



Ellers fyller jeg år neste helg, å jeg må jo ha fått en super bursdagsgave. Har fått med meg nesten hele nærmeste familie til Nordheimsund og til farmor.. Til og med min 85 år gamle bestemor blir med helt fra Notodden. Gleder meg så vanvittig.. Vi reiser bortover tidlig torsdag, og kommer tilbake søndags kveld. Det blir super koselig:) Vi skal bare kose oss, slappe av og gå masse turer. Så blir det bursdagsfeiring på lørdagen:D



Legger til et lite frokost tips for de som er lei brød og knekkebrød, slik jeg er blitt;) Man skjærer opp eple(banan) biter, strør over litt rosiner, har over litt havregryn. Hell til slutt over “JA” yoghurt fra Tine, som er en yoghurt som inneholder litt mindre sukker, og til slutt strør man over litt kanel, som øker forbrenninga;) En kjempe god å frisk frokost, hvor man kan variere litt på hva slags frukt man bruker:D Er å anbefalle;)

CIMG0885

Klem fra Åshild

4 kommentarer:

Ingvill Humlebrekke sa...

usannsynlig fine møbler dere har fått dere da!! hehe, så først det første bildet bare, og tenkte at ja, de møblene så jo fine og hvite ut;) Utrolig fine! gleder meg til å grille der i sommer :)

Ingvill Humlebrekke sa...

PS! Litt skumma kultur er min slager, synes JA joghurten ikke var så særlig god.. ;)

Åshild:D sa...

Ja vi er kjempe fornøyd:):) Så vi gleder oss masse til å få deg på grill besøk i sommer;) Ja jeg veit det er mange som bruker det oxo, så jeg må vist prøve det;) Åjoo den med vanilje er super god;) hihi Gleder meg såå til lørdagen nå:D

I & du... sa...

Så stilig setegruppe... Blir ikkje feil å nyte varme sommardaga der :)