mandag 13. oktober 2008

En oppdatering på bloggen, skl bli bedre til å oppdater her nå!!!!:)






Det har faktisk gått et halvt år siden sist jeg skrev her, så ja.. mye nytt har skjedd:) Jeg har nå begynt på siste året på utdannelsen min på vernepleie, gleder meg så til å bli ferdig nå.. Merker liksom at dette er det rette for meg, å det er veldig deilig:) Ellers har jeg og Espen kjøpt oss rekkehus å flyttet til Porsgrunn, her trives vi såå godt å er begge veldig gla vi har flyttet. Espen har begynt i full jobb i et firma her i porsgrunn, å han trives veldig godt og det er deilig for oss begge! 

Det har blitt mange travle helger siden vi flytta nedover hit i juli, de siste helgene nå har vi reist mye.. vi har vært både på notodden, nordheimsund og på lillehammer. Det er jo ikke å legge skjul på det, at det er veldig koselig og ikke minst deilig å ta noen helger hjemme på notodden, er jo så kort vei nå:)!! Ellers er jeg veldig stolt av å ha verdens sprekeste farmor, som nå har fylt 90 år.. så vi var innover til nordheimsund hele slekta for å feire henne! var så koselig å se alle kjente igjen, blir sååå lenge immellom hver gang vi møtes, vi har jo fått ett nytt Aa medlem som jeg oxo fikk møte, sønnen til Rannveig:) Så det var en kjempe koselig helg!

Sist helg var jeg og espen på lillehammer en tur, var så koselig å komme opp igjen å møte alle kjente.. har ikke sett dem siden i sommer. på fredagen ble det taco og øl hos line og jack.. det var kjempe koselig som alltid=) Jeg og Line tok en skogstur på lørdagen, noe som var så koselig.. ingenting er som en god jenteprat:)

Senere på kvelden feira vi Marius sin bursdag, med masse godt å drikke;) hehe..

Fremmover nå har jeg heldigvis ingen store planer, skal i praksis fra mandagen av noe jeg gleder meg veldig til. Siste helga i oktober reiser jeg hjem til Notodden for å hjelpe mamma og pappa med å flytte, nå er snart huse dems i Eikerskar ferdig.. så det blir veldig spennende:) 

Men jeg skal virkelig prøve å bli flinkere til å blogge:) hehe.. Har lagt inn noen bilder fra sommern til nå:) Men da må alle kjente ha en god uke:)

Ingen kommentarer: